Меню KDT

Жаңалықтар

Білім беру мен тәрбиелеу процестерінің бірлігін жүзеге асыру

 Заманауи мектептегі педагогикалық кеңес күрделі мәселелерді шешу үшін мұғалімдердің ұжымдық ақыл-ойын, білімі мен тәжірибесін пайдалануға, жекелеген мұғалімдер мен әдістемелік бірлестіктер арасында ақпарат алмасуды ұйымдастыруға және нақты тапсырмаларды жедел орындауға мүмкіндік беретін басқарудың ең кең таралған түрі болып қала береді. Мұғалімдер кеңесін өткізу барысында ұжымның өнімді де шығармашылықпен жұмыс істеуіне, оның шешімдерін жүзеге асыруға тікелей атсалысуына әрбір білім беру ұйымының басшысы мүдделі екені сөзсіз.

Өйткені, педагогикалық кеңестің негізгі міндеттерінің бірі – мұғалімдер, мектеп оқушылары,адамдар арасындағы қарым-қатынасты реттеуші болып табылатын мектеп қызметінің басым бағыттары бойынша қоғамдық пікір қалыптастыру. Педагогикалық кеңес қызықты идеялардың генераторы болуы керек, «педагогикалық кеңес» сөзінің өзі «кеңес беру, ақылдасу» дегенді білдіреді. Соңғы мұғалімдер кеңесінің бірі «Құндылық-бағдарлы көзқарас арқылы білім беру мен тәрбиелеу үдерістерінің бірлігін жүзеге асыру» тақырыбы аясында өтті, онда білім беру технологияларының элементтерін тәжірибелік сынақтан өткізу арқылы оқушылардың құндылық бағдарларын қалыптастыру жүзеге асырылды.

 Өз сөзінде директордың Т.Ж. жөніндегі орынбасары Муратова Ф.Т. «Тәрбие жұмысы сабақтан тыс, сабақтан тыс нәрсе, бұл сабақты жүргізетін мұғалімнің емес, сынып жетекшілерінің, тәрбие жұмысының жетекшісінің міндеті деп санау – аңғалдық» деп атап өтті. Мұғалімдер кеңесінің теориялық блогында тәрбие жұмысы сабақтан кейін емес, негізінен сабақта жүргізілуі керек екендігіне баса назар аударылды, өйткені сабақта оқушылардың жеке басының көптеген қасиеттерін қалыптастыруға әсер етудің бірегей мүмкіндіктері бар.

 Тәрбие ісінің меңгерушісі өз баяндамасында беделді жаңашыл педагогтардың, жазушылардың, ғалымдардың пікірлеріне қайта-қайта тоқталды. Атап айтқанда, совет педагогы В.А.Сухомлинский: «Біліммен тәрбиелеуді білетін мұғалім үшін бұл білім... оқушылардың дүниені тануда саналы түрде жаңа қадамдар жасайтын құрал ретінде әрекет етеді» деген. Сабақтың тәрбиелік табыстылығы оқулықтардың мазмұнына, оқытудың әдіс-тәсілдеріне, қарым-қатынастың эмоционалдық деңгейіне, сабақ құрылымы мен технологиясына байланысты екендігіне баса назар аударылған мұғалімдер кеңесінің теориялық бөлімінен кейін белгілі бір тапсырмалар бойынша 5 топ (мұғалімдер) қатысқан практикалық блокты өткізу орынды.

Әртүрлі рөлдік шағын топтардың мүшелері әртүрлі сабақтардың тәрбиелік аспектілерін көрсетуге, оқытушылар құрамы үшін қолжетімді мүмкіндіктерді бағалауға және ықтимал тәуекелдерді анықтауға тырысты. Мұғалімдер кеңесінің мүшелері мектеп жұмысының нәтижесі жалпы ұжымның ортақ, ұжымдық нәтижесі және ұжымдық жауапкершілігі екенін нақты түсінетінін айта кеткен жөн.

 Тәрбие ісінің меңгерушісі өз сөзін қорытындылай келе: «Кез келген іс-әрекет: ақыл-ой, дене, ұйымдастырушылық тәрбие бере алады. Ол тек педагогикалық құрал болуы керек, атап айтқанда, ол баланы, оның дарындылығын дамытады және сонымен бірге балаға жасаған ісінен ләззат, қуаныш және айналасындағылардың алғысын сезінуге көмектеседі.

Педагогикалық кеңес отырысының қорытындысында мектеп директоры Смаилова Қ.Қ. зерттеу дағдыларын дамыту тақырыбында сөз сөйледі. Педкеңестің қарсаңында Күлiмкөз Қайырбайқызы жеке тұлғаны қалыптастыруға арналған материал қарауға берген еді. Олардан оқығанды түсіну, мақалалардың мазмұнын олардың сәтті және сәтсіз тәжірибесімен салыстыру қажет болды. Нәтижесінде – мұғалімдер кеңесіне эссе жазу, онда мұғалімдер «Мен (а) оқушыларымда құндылықтарды қалай қалыптастыруды қалаймын: менің сенімім, менің құзыреттерім және менің әрекеттерім» тақырыбын талқылады.

 

  

 



Просмотров: 131

Комментарии


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың Жолдауы

Директор

Опрос

Статистика

  • Осы айда171
  • Осы аптада44
  • Кеше8
  • Бүгін3
  • Желіде:0

Полезные ссылки